Vår = Allergi

Hej! Ett tag sen jag bloggade, men det är ju en hel del i skolan nu. Och dessutom måste man pasa på att njuta av det vackra vädret som varit den senaste veckan. Det märks verkligen att det är vår nu, sommartid på söndag också :D

Men tyvärr bär våren även med sig allt pollen, så här sitter jag nu med kliande ögon och hals, rinnande näsa och ögon. :( Och då jag är en ganska extrem-allergiker så är jag typ allergisk mot de flesta olika typer av pollen, och inte hjälper allergitabletter helt heller.  Men jaja, man får stå ut för snart är sommaren här :)

Men jag funderar faktiskt på att, när jag blir 18 år, genomgå en allergivaccination. För tänk vad härligt att kunna njuta fullt ut av våren, kunna skaffa husdjur och kunna äta nästan vad man vill :D




¡Hasta luego amigos!


Kommentarer
Postat av: Majo

Va? Finns det? gud vad coolt! Men är det helt säkert att det funkar då?

2012-03-25 @ 20:37:12
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0