Abisko och Kristendom

Nu har jag varit ute och rest igen! Eller jag kom hem i söndags, men iallafall, tiden går ju så otroligt fort! Hinner inte med ju!  Hursomhelst, jag och pappa har åkt natttåg långt, långt upp i vårt avlånga land, nämligen till Abisko.
Vi var inte riktigt så sportiga att vi vandrade flera mil om dagen från stuga till stuga, utan vi bodde på ett ställe och gjorde dagsutflykter och utforskade detta vackra ställe.
Det var som sagt väldigt fint där uppe, med en mäktig natur. Dock så var det ganska molnigt, men inget regn iallafall...eller jo, det regnade någon timme en eftermiddag. Bilderna längre ner for tala istället :)
Denna vecka har jag varit på dagliga konfirmationsmöten (eller vad man ska kalla det) och lärt känna folket jag ska vara på läger med nästa vecka. :) Fredag, lördag, Söndag är vi lediga, för att sedan på måndag åka buss till ön. Det blir nog kul :D
Här kommer bilderna från Abisko iallafall:
Sådana fanns lite överallt.
En fjällblomma

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fina bilder :)

2012-07-27 @ 14:04:34
Postat av: Marjolein

Tuffa skor! Jag vill också till fjällen, var så jävla länge sedan! det är så himla vackert! och du, vi MÅSTE seriöst ses någon gång snart, för vi har inte setts på hela sommaren! Är du hemma nu? Jag är det :D

2012-08-12 @ 22:02:54
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0