School time

Nu är jullovet snart slut, och det är dags för skola igen...dessutom kommer nu tiden med alla nationella prov och gymnasievalet! Jobbigt, men nödvändigt.

Jag är faktist väldigt nöjd med detta lov, då jag hunnit med en hel del faktiskt. Bl.a så har jag varit på bio två gånger och sett "The girl with the dragon tatoo" (ganska obehaglig, men bra) och "Simon och ekarna" (såg den igår faktiskt, och den var riktigt bra!).
Jag har även känt mig väldigt kreativ de senaste dagarna, då jag skapat b.la två drömfångare (den jag visade på bild förut och en större med tätare nät) och så har jag ritat en hel del, bl.a. detta självporträtt :)


(ser bättre ut i verkligheten)
Orginalbilden hittar ni här! Det är från i fredags då jag och majo hade "photoshoot" första gången på länge! :D

Kommentarer
Postat av: Majo

Gud vilken fin teckning! Vi måste fota igen snart, det var jättekul! Och visst var simon och ekarna bra? Jag bävar lite inför gymnasievalet...

2012-01-09 @ 19:31:55
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Felicia

Shit du är jätteduktig på att rita. Den var jättefin. :)

2012-01-10 @ 21:08:43
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0