Konfirmation

Egentligen orkar jag inte blogga, men  jag gör det för eran skull, ni måste ju få veta vad som händer här hos mig! ;)
Iallafall, i 9 dagar  har jag varit på läger, och inte vilket läger som helst, utan konfaläger. (kom hem i tisdags) Det har varit riktigt kul och mysigt, och jag har lärt känna en hel del snälla personer :) Tyvärr har jag inte en endaste liten bild från lägret! (vilket jag ångrar sjukt mycket!)  Så jag hoppar väl raskt vidare till veckan som varit. Då har vi nämligen tränat inför konfirmationen som är idag!
Kl. 13:00 idag ska jag alltså vara i kyrkan för att byta om o.s.v. sedan efterråt ska vi ha fika här hemma hos mig för släkten. Tyvärr händer allting just nu, så vi blir inte så många som jag tidigare trott. Men jaja, det blir nog kul ändå.
Om 4 dagar (på torsdag) börjar skolan igen! Och för mig (och många andra) blir det lite extra speciellt/läskigt eftersom jag börjar gymnasiet! Sommarlovet har gått alldelles för fort!
Men okej, här får ni en bild på dagens tårta som jag gjort helt själv :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Men gud vilken fin tårta. Duktig du är!

Grattis till konfirmationen!! :)

2012-08-12 @ 20:22:46
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/
Postat av: Marjolein

Fett fin! Ja, säger man grattis? Iallafall, gymnasiet är fett läskigt! men det blir nog bra...

2012-08-14 @ 11:59:20
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0