Lillebrors kolor

Nu är det påsklov som sagt. Discot i fredags gick jättebra, och vi tjänade ungefär 1000 kr :) mer än förra gången iallafall!

Igår och idag har jag sålt kakor och kolor tillsammans med Majo, det har väl gått ganska bra, så nu har vi bara 7 burkar (endast kolor...) kvar.

Jag har även bestämmt mig för att sluta äta så otroligt mycket sötsaker som jag faktiskt gör, och börja röra mig mer. Så igår gick jag, mamma och Lars en sen kvällspromenad på en timme, och imorgon har jag tänkt gå till gamla uppsala eller nåt och kanske fotografera lite (länge sedan) :D Sedan måste jag börja springa också om jag ska kunna vara med i blodomloppet iår. Har ju redan två "medaljer" med talen 2010 och 2011, så det som saknas nu är en medalj med talet 2012! ;)

Resten av lovet kommer jag att ägna åt att göra läxor och fira påsk, och kanske, möjligtvis hitta på något med några från klassen. Om de bara kan sluta ignorera mig och faktiskt svara på facebook!


En helt random bild från Spanien. Men söt!

Kommentarer
Postat av: Majo

Haha vilka bitches som vägrara svara va! men vi drar till dig imorgon? :D

2012-04-05 @ 19:44:08
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0