Överbett...

Egentligen borde jag kanske byta om nu inför dansen... eller nej förresten klockan är ju bara 18:10 och dansen börjar klockan 19:30. ;)

Iallafall så tänkte jag skriva om dagen, fast den har väl inte varit så intressant egentligen. 
Den största delen av dagen har jag tillbringat i skolan, och sedan klockan 16:00 så blev jag hämtad av mamma för att jag skulle till tandregleringen 16:30. 

Väl där så sa han att jag måste börja ha några jävla gummiband i tandställningen på kvällen/natten, för att jag  tydligen har för mycket överbett... :(  Dessutom kan man typ inte äta då, och knappt prata.  Så jag kommer typ inte kunna äta godis  eller något på kvällarna då jag måste sätta dit dem efter middagen!  Eller, jag borde få göra något undantag ibland tycker jag, då jag sätter dit dem lite senare på natten. Eller vad tror ni? 
Hursomhelst blir nog resultatet bra iallafall, för det är ju nu eller aldrig jag kan göra något åt det.

Sedan iallafall så åkte  jag och mamma till leksaksaffären för att köpa en liten present till Emil som fyller 7 år imorgon. Fast han ska även ha ett kalas i helgen, så då kommer han nog att få en lite större present från mig :D
Vad det kan vara vet jag ännu inte...något förslag?

Nej, nu borde jag kanske byta om för att sedan åka till dansen.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0