Glamour dress

Hej!
Jag berättade ju förra gången om att det snart(!) är både klassresa och bal.
Och till balen brukar man ju vilja klä upp sig lite extra, så min otroligt snälla mamma har erbjudit sig att sy en klänning till mig. Så vi var och köpte tyg och mönster för ett tag sedan. Det blir en lila klänning i glansigt material, ganska kort också för det är ju en kombination av bal och disco (och det är nog ganska jobbigt att dansa disco i en lång klänning...eller kanske inte..). Dock så är den inte färdig ännu, men jag hoppas det blir bra :)
Sedan är det bara skor kvar, vilket lär bli ganska svårt att hitta då jag får skavsår av typ alla skor! Men jaja, det lär ordna sig det också.


Det blir denna utan underkjolsgrejen, och antagligen utan ett sådant konstrastlikt skärp. Och kanske inte likadan urringning...men vi får se.


Typ i denna färgen... (svårt att få rätt färg på bild)

Så vad tycker ni? tror ni det blir bra?


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det blir nog jättefint! :)<3

2012-04-26 @ 19:57:14
Postat av: Majo

Snygg färg! Men urringningen var ju supersnygg? Och alltså skor... Man får väl ont av alla klackar :P

2012-04-27 @ 19:20:00
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0