Höst

Tjeena!
Jag vet att att jag är dålig på att uppdatera bloggen, men jag har faktist inte tid. Ni vet, skola... Det är ganska mycket läxor och så nu i nian!
Men nu vet ni iallafall att jag lever. :D

Men istället för att attackera er med en massa text tänkte jag visa lite random bilder från den senaste tiden.
(Ni får föresten gärna kolla in min flickr där jag ska försöka lägga in lite bilder dåochdå.)



Fina Irja! en mysig höstkväll :) 


Gruppbild på mig, Majo, Irja och Max samma kväll. (förra helgen)
Lilla Louise fyllde 1 år i söndags! och självklart firades det med tårta och sötsaker. :)


Söta Louise!! <3


Ehm, ja, det var väl det. Men ni får som sagt gärna kolla in min flickr :D

Kommentarer
Postat av: Majo

hallå, la du upp bilderna på facebook eller???

2011-10-01 @ 17:18:22
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fina bilder, fast det som du tycker ser ut som en "mysig höstkväll" skulle jag säga är mer åt en "mysig sommareftermiddag"-hållet ;D

2011-10-02 @ 18:44:33
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0