Min helg

Hej alla underbara människor! :)
Jag tänkte skriva lite om min helg...

Fredag:
Idag så var vi lediga på förmiddagen. Men klockan 15.00 så samlades vi alla (Min klass och gymnasiet) i botaniska trädgården och började fixa iordning scenen inför eldshowen.
Sedan så körde vi igenom hela showen några gånger utan eld, åt mat m.m.  Och sedan kl. 21.00 så körde vi ett genrep med eld! det gick väl ganska bra :D
sedan plockade vi ihop grejerna och alla åkte hem igen.

Lördag:
Idag behövde vi inte vara i botaniska förren kl. 17.30.  Och då började vi ställa iordning scenen igen.
Vi körde igenom hela någon gång, Och redan vid halv 8 tiden började folk komma för att se den berömda eldshowen.
Det kom mer och mer folk, och tillslut var det så fullt att folk tillochmed stod bakom kulisserna!
Och klockan 21.00 var det dags! 
Hela showen började med att jag och några till kröp runt på marken och tände lyktorna och såg allmänt läskiga ut. Och sedan flöt hela showen på med en massa coola koreografier med eld! :)

Söndag:
Dagen började med att vi (jag och mamma) skjutsade hem Johanna (min syster) och barnen. Sedan åkte vi vidare till bromma flygplats för att hämta Liv och Emil som varit i Australien i 6 veckor!
Det var så kul att se dem igen. :D
Sen skjutsade vi hem även dem.

Och nu sitter jag här och skriver ett långt inlägg! :P

Men imorgon är det dags för den första riktiga skoldagen med vanliga lektioner och så! ska bli ganska kul faktist :P



En liten bild från den första eldträningen.


Kommentarer
Postat av: Majo

Kul? Med fysik period? Jag vet inte det jag.....

2011-09-11 @ 17:27:32
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha varken jag eller Majo verkar tycka att det är så kul med fysikperiod, men jaja. Det är ju bra att någon tycker det! ;)



Cool bild, jag tog inte en enda ynka liten bild under våra tre veckor med träning inför eldshowen! :/



Men men, även om vi har en tuff vecka med fysik och sånt nu så har vi ju någonting att se fram emot på lördag? :D



Kan inte du säga vilken kigurumi du tycker att jag ska köpa? :D <3

2011-09-11 @ 21:55:06
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0