Varma Spanien

¡Hola Amigos!
Just nu sitter jag på mamma och lars balkong (på hotellet) med datorn.  Anledningen till att jag inte bloggat någonting innan är att det endast finns internet nere i receptionen, och jag har inte haft tid att gå ner dit och blogga.  Men nu har vi upptäckt att det även finns ute på balkongen.  Men dock går det inte på min :(  Och jag har ju som sagt ett eget hotellrum.

Men hursomhelst så har vi det jättetrevligt här nere i Spanien.  Mellan 25-30 grader ute, och inte ett endaste litet moln på himmelen :D Är ni avundsjuka? ;)

Hittils så har vi åkt till lite olika platser B.la. Ronda och Malaga. Och sen idag har vi legat på stranden hela dagen och degat.
Men hörrni, nu ska jag gå ner till Buffén och äta av den underbara maten (Försöker fresta er... ;))
Men om jag har tid kanske jag kan blogga lite senare idag, eller någon annan dag. ´
¡Adios!


Kommentarer
Postat av: Majo

Vi vill se bilder!!!! :D

2011-10-11 @ 20:12:38
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

I agree with Majo! :D



Och jaa vi är avundsjuka... här är det fan svinkallt! :( <3

2011-10-13 @ 20:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0