Tjeena! :D

Tjena!
Sitter just nu och latar mig, det är ju höstloooov!!!
Men helt läxfri är jag inte... Har både kemin (som egentligen skulle in idag, men våran lärare var inte där. och så är jag inte klar ännu.), spanska, fysik, matte m.m
Men endå, man slipper gå upp på morgonen när det är jättemörkt ute.

Imorgon är det dessutom fest hos en kompis. Kul! :D 
Och senare i veckan ska jag och två kompisar ha halloweenfest. Också kul!

Men hursomhelst, jag har ju inte bloggat på hela veckan, så jag tänkte berätta om lite kul saker jag gjort sedan sist. (fast om det är kul eller inte får ni avgöra själva.)

Lördag: Jag träffade pappa, och vi åkte in till stockholm för att gå till Nationalmuseumet. kulkul!  Och var sorgligt länge sedan sist vi träffades.... flera månader sedan. :(
Efter några timmar på muséet så hämtade pappas nya tjej upp oss och vi åkte hem till henne i Solna.
Vi satt sedan uppe hela kvällen och spelade alfapet. mys! :)

Söndag: Vi sov även över i Solna, och på söndagen så tog vi en liten höstpromenad, och jag passade på att fota lite.

Måndag, tisdag, onsdag, torsdag: vi hade kemi på morgonen, och "Elevens val" resten av dagarna.
Jag är med i One people Projekt där vi ska göra kortfilmer, och sedan "byta" filmer med andra ungdommar i Wales och Indien. 
På torsdagen gick jag även på stan med några kompisar. :)

Fredag: Idag så åkte jag hem till Majthai efter skolan och pluggade lite kemi. :D


Nationalmuseum.








Kommentarer
Postat av: Majo

alfapet! mysigt! :D Lägg upp bilderna från igår på fb!

2011-10-30 @ 16:49:46
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0