¡Hola España!

Hej allihopa!
Vet ni, om ca. 9 timmar åker vi till SPANIEN!!

När jag cyklade hem idag så åkte jag förbi konsum för att köpa cola och godis att ha inatt. För jag hade nämligen planerat det så att jag skulle sova några timmar när jag kom hem för att sedan kunna vara vaken hela natten.
För vi ska åka hemmifrån senast kl 05.00, och om jag skulle sova på natten så skulle jag behöa gå upp klockan 3.
Så nu sitter jag alltså här helt utsövd med ett glas läsk :D

Den främsta anledningen till att jag tänkte vara uppe inatt är att jag verkligen måste skriva klart alla fysiktexter (tänkte sedan klistra in dem i periodhäften och rita bilder i spanien.) och så måste jag packa.
Och jag tycker det är skönare att ha lång tid på sig innan man åker istället för att ha lite tid på kvällen innan.
Ni tycker kanske att jag är konstig, men jag är faktist som mest kreativ och aktiv på natten.

Men hursomhelst. Jag kommer att vara borta i en vecka, men ni behöver inte bli ledsna för det, för jag ska få låna Lars bärbara dator.
Och jag har för mig att det fanns internet där på hotellet, så jag kommer antagligen kunna blogga lite där :)
Desstutom ska jag få ett eget hotellrum, så jag kommer kunna sitte uppe på kvällarna utan att störa/bli störd av någon annan.

Men nu ska jag faktist skriva fysik, för det lär ta ett tag...



¡Buenas noches!

Kommentarer
Postat av: Majo

Ha såhääääääääääääär kul :D

2011-10-08 @ 23:40:25
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0