Hemma Igen!

Hejhej!
Nu är jag hemma i Sverige igen. Och imorgon är det skola efter en veckas ledighet, så det kommer nog bli ganska mycket att ta igen!!
Men jag har faktist lärt mig ganska mycket på denna resa eftersom det var en bussresa med guidning.
Men innan jag visar bilder m.m så tänkte jag skriva lite allmän information om resan.

Jo, Det är nämligen så att det var en av Lars resor (Han har ett eget reseföretag).
Så vi åkte som sagt runt i en buss till olika ställen med en lokal guide.
Men, skillnaden från t.ex norgeresan är att vi bodde på samma hotell under hela veckan.

Medelåldern för resan var väl +50!! Haha, tänk er att åka runt med en massa tanter och gubbar! Men de flesta var faktist jättesnälla :)

Nej men hörrni, jag ska nog skriva ett inlägg för varje dag.
Så länge kan jag bjuda er på en liten bild;


Ifrån flyget :D

Kommentarer
Postat av: Majo

Hoppas du haft kul :D

2011-10-16 @ 20:16:06
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0