R.I.P

Nu har jag inte bloggat på ett tag, men det har hänt så otroligt mycket på senaste tiden, så jag har verkligen inte orkat.

Ni kanske vill veta vad som hänt?
Jo, det värsta har väl varit att förra helgen så dog min endast 38:årige kusin! Han hade tydligen fått i sig fel medicin eller nåt.
Han var ju en så otroligt omtänksam och glad person när han umgicks med familj och släkt, men i verkligheten så hade han (och hans sambo) stora ekonomiska problem och båda led av ångest...

Och när man trodde att det inte kunde bli värre så blev min mosters (Kusinens mamma) hund allvarligt sjuk, och fick akut-opereras. Och även hunden, Trixi, har alltid varit en snäll och glad hund som jag känt sen jag var riktigt liten!

Sedan, på sidan om detta, så är det ju en massa inom skolan. Man måste välja gymnasium, få bra betyg, gå på en massa öppet hus m.m
så det känns ganska stressigt just nu!

Men ja, om ni tycker att jag verkar trött och  nedstämd, så vet ni.

(visst har det hänt en hel del bra saker också, men det tar vi senare. :P)


Kommentarer
Postat av: Majo

:( Hoppas det bra väger upp lite för det hemska :(

2011-11-21 @ 17:53:55
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Felicia

Nej gud vad hemskt :( jag håller verkligen med om att det är stressigt nu.. :( Här får du en liten styrkekram <3

2011-11-21 @ 19:38:09
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0