Ohne Dich

Hejsan! Egentligen hinner jag inte blogga alls, för jag måste göra både fysikläxa (ja jag vet, jag är väldigt seg och kommer typ få IG i fysik...) och skriva i min teater-loggbok ;)
Vi har nämligen teaterperiod nu (som jag kanske redan har sagt) och vi ska tydligen skiva om vad vi har gjort varje dag i skolan.
Och sen ikväll ska jag ju på dans. Och vet ni vad, jag ljög förra måndagen då jag sa att den slutar halv nio, För den slutar faktist inte förrens klockan nio! haha, om det nu är någon som bryr sig.


En liten bild från gårdagen då jag var hemma hos majo. Tagen med mobilkameran, så det kanske inte är världens bästa kvalitet.

Förresten, jag har typ börjat lyssna en massa på Rammstein sen i fredags :P Dom är faktist riktigt bra! (vissa låtar iallafall)


Kommentarer
Postat av: majo

Åh ohne dich! Den är så fin :)

2011-03-07 @ 16:29:14
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0