En dag med klassen

Igår åkte hela klassen till Wik, ett underbart ställe med badplats, ett väldigt fint slott m.m.
Det blev en riktigt rolig/mysig dag med klassen. Och jag tog mitt första dopp.

Anledningen till att jag inte bloggade om detta igår var för att jag höll på med läxor typ hela kvällen. Men nu är det snart sommarlov!! (Skolavslutning imorgon)

Men för en gångs skull har jag en massa bilder att visa.  Vissa bilder har Majo fotat (med min kamera) och vissa har jag själv fotat).


Wik slott







 


När vi åkte hem var det vatten i bussfönstret. Så det blev riktigt coola vågor :D



Kommentarer
Postat av: Majo

Det var så myyyyysigt!

2011-06-08 @ 16:58:24
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Felicia

Alltså, tisdagen den 7 juni in my heart.<3

Fina bildeer! Men du, VAD är det för konstigt sjöodjur på bild två? xD

2011-06-09 @ 16:39:27
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0