Blodomloppet

Ja, i tisdags sprang jag och några kompisar blodomloppet. 5 km.
Själv var jag väldigt otränad, och hade bara tränat 2 -3 gånger innan. Fast jag klarade det faktist även fast jag gick lite då och då.
Efterråt var jag helt slut, och sedan idag när jag kollade resultaten på deras hemsida så tog det tydligen 55 min för mig, vilket faktist är ganska konstigt för enligt min mobil tog det 46 min... :S

Jaja, hursomhelt var det jättemysigt även efter loppet för då fick vi en picknick-kasse och hade picknick. När vi märkte att det typ bara var vi kvar så bestämde vi oss för att åka hem (fast några hade redan åkt).


Alla fick även en medalj :D (Och en t-shirt, fast den har jag tyvär ingen bild på)


Min nummerlapp och medalj :D

Kommentarer
Postat av: Majo

När jag kollade stod det 41 har jag för mig! fett konstigt!!!!!

2011-06-05 @ 20:46:57
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0