Dance

Nu är det 4 dagar sen jag bloggade sist...Jaja, men jag skyller på att jag är ganska bloggovan ;)

Idag så har det varit en ganska bra start på en hel, lång, jobbig skolvecka.

Först, på fysiken kollade vi endast på någon film.
och sen hade vi bara en till lektion (Som var språk) för klockan 12.25 tog vi bussen till gottsundateatern för att kolla på en dansföreställning, som Erika deltog i :D
Efter det åkte jag ner till stan med majo, och där köpte jag lite småsaker på uppsalafärg.
Och nu så sitter jag här, framför datorn som vanligt.
Fast ikväll ska jag faktist börja på dans :D Äntligen säger jag bara, för jag har tänkt på det i ca. 2- 3 år. Haha, jag är lite seg ja.  Jag hoppas det blir kul iallafall. (Jag ska börja på Jazz för den som är intresserad)


bild lånad från google

(Ursäkta för ett väldigt rörigt inlägg!)

Kommentarer
Postat av: majo

Vilken bloggning som helst (även rörig) uppmuntras!

2011-02-07 @ 17:43:25
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Tuija

gud va kul vilken dans studio? :)

2011-02-13 @ 12:38:37
URL: http://tuija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0