Snälla, kan det inte bli vår nu!

HejHej!

Jag sitter här och kallsvettas med en igentäppt näsa!
Haha, nej men som ni vet så hade jag feber i lördags, men jag kände mig bättre på måndagen så jag gick till skolan. Men jag blev bara tröttare och tröttare under dagen och min näsa bara rann plus att ögonen kändes ganska svullna. Så jag stannade hemma på tisdagen med en kraftig förkylning, och jag bloggade inget då eftersom jag låg i soffan hela dagen och slötittade på tv. Och det har jag gjort idag också! Fast jag känner mig lite bättre nu, förutom att jag knappt kan andas!
Fan säger jag bara, nu kommer jag missa en massa från skolan igen!

Fast imorgon så har vi friluftsdag i skolan då hela skolan tydligen ska åka till sunnerstabacken och åka pulka eller skidor. Och antagligen kommer jag inte då heller för jag vill inte utsätta min för den kylan så att jag säkert blir ännu sjukare! Jag stannar hellre hemma då och går till skolan på fredag (som dessutom är sista dagen innan sportlovet).


Jag har märkt en sak, jag bloggar oftare när jag är sjuk... Kanske det beror på att jag då faktist har något att blogga om? Och så har jag varit ganska sjuk den senaste tiden...säkert pågrund av den kalla, långa, jobbiga vintern! Jag längtar verkligen tills det blir vår och sommar, då man slipper ha en massa tjocka kläder på sig och man kan vara ute mer osv. osv. Våren (Och sommaren) är helt enkelt mycket härligare (för det mesta).

Kommentarer
Postat av: majo

och hösten! innan det blir senhöst alltså :) Krya!

2011-02-16 @ 17:51:51
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Felicia

Men idag var du iallafall i skolan! :D



Ja men det är nog så för mig också, eller nja kanske inte just när jag är sjuk men iallafall ledig/hemma.

Har du lagt ner virkandet helt? du var så duktig! kan du inte visa något på bloggen?



Kram!

2011-02-18 @ 16:05:25
URL: http://lakritsgroda.blogg.se/
Postat av: Felicia

Svar: Åh nej! det låter ju jättekonstigt! tänk om folk slutar läsa min blogg för det, för dom tror att jag aldrig uppdaterar..!



Men, vet du vad man måste göra för att det ska bli bra igen??



Tack för att du berättade det hade jag ingen aning om!

2011-02-20 @ 12:58:41
URL: http://lakritsgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0