Begravning

Ska strax iväg för att ta ett sista farväl av min älskade kusin... Har nämligen tagit ledigt från skolan idag för att gå på begravning.
Egentligen är det lite konstigt, för som ni kanske minns så dog min mormor förra året vid juletid. Och ett år senare så lämnade ännu en släktmedlem oss, även han vid juletid... Och inte nog med det, utan han dog 11-11-11!! Ett datum som folk har olika åsikter om. Men vad jag har hört  så är det så att vi då påbörjade en själslig utveckling, som i december 2012 ska sätt fart på riktigt (mayakalenderns slut).

Men hursomhelst så hade jag fått äran att få göra en minnesbok som alla kommer att kunna skriva i. Tyvär har jag inte fotat den än, så jag kan inte visa den just nu, men senare kanske.


Min begravnings-outfit

Kommentarer
Postat av: Majo

åh var det därför du var borta? :(

2011-12-05 @ 16:16:17
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Felicia

:( hoppas det var en fin begravning iallafall. <3

2011-12-05 @ 18:25:40
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0