En trött "skådespelare"

Hej. Egentligen borde jag inte blogga just nu för att jag är väldigt trött, och då brukar jag bara skriva en massa konstiga saker som jag typ ångrar sen....Men jaja.

Anledningen till att jag är trött är antagligen för att jag varit i skolan 8 timmar, och så har det varit i några veckor nu... och vi ska tillochmed vara i skolan i helgen! Fast det är klart, vi måste verkligen bli klara med teatern för premiären är ju redan på tisdag nästa vecka! Haha, det ska bli spännande och se hur det blir, för just nu känns allt bara rörigt och förvirrande. Men det blir nog bra tillslut...kanske.

Jaja, hursomhelst så vet ni nu anledningen om jag verkar konstig och trött ;)
Tillexempel igår så överdrev jag kanske lite om hur jobbigt det var med de där gummibanden i tandställningen, för jag upptäckte att det inte alls var så jobbigt, utan det känns mest lite obehagligt.

Jag har också upptäckt hur lätt det är att sätta sig framför datorn efter skolan när man egentligen borde göra vettigare saker, såsom läxor. (Jag måste verkligen göra klart fysiken!) Och nu t.ex. sitter jag här igen när jag egentligen borde sova så att jag står ut med alla dessa långa dagar! 
Så, jag får väl sluta blogga nu då innan jag skriver ett alldeles för långt och tråkigt inlägg.


Kommentarer
Postat av: majo

hahaha du är skön matilda :P håller helt med. UGH! orkar inte längre...

2011-04-06 @ 17:50:35
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha ja det är nästan läskigt lätt att sätta sig vid datorn när fysiken (som jag äntligen har lämnat in! :D) eller geografin väntar...

2011-04-07 @ 21:08:49
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0