Våren är här!

Hejsan, nu är jag hemma :) eller ja, jag har varit hemma någon timme eller så... Vi fick nämligen sluta vid lunch idag eftersom vi behöver vila tills ikväll då vi ska ha genrep. klockan 5 ska vi vara i skolan och sedan hur lång tid det tar vet jag inte riktigt, kanske till 10-11 någonting.

Hursomhelst så känns det inte alls som att vi är redo för genrep... jag t.ex behöver prata mycket högre, men det är inte så lätt må jag säga eftersom jag har en ganska svag röst :( men det är väl ett släktdrag tror jag...

Men vet ni, jag gick faktist hem idag :D Det är jättevarmt och soligt ute så jag och felicia bestämde oss för att gå av bussen några(många) busshållplatser tidigare och gå resten av vägen. Visst, det tog längre tid men det var det värt för vi fick se helt nya sidor av Uppsala.
Självklart tog vi en massa bilder också, fast jag hade inte med mig kameran så jag fick ta kort med mobilen. Fast det blev ganska bra endå, eller vad tycker ni?




Soligt och fint :D

Och vet ni vad jag såg när jag kom hem? Jo, att mina blommor från wildorchidcraft har kommit! :) det gick faktist väldigt fort eftersom jag beställde dem förra söndagen och de har skickats ifrån England!

Och just nu är är mamma och Lars (hennes kille) och köper en ny säng till mig, så inatt kommer jag troligen att sova i en ny, bredare och skönare säng :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Soliga vårbilder. :D Det var jättemysigt att gå hem det får vi göra någon mer gång tycker jag! :D



Åh vad härligt med en ny säng, jag skulle också behöva en större/bredare.



Vi ses klockan 16! :) <3

2011-04-12 @ 10:15:51
Postat av: majo

Haha jag gick också hem, fick punktering. Men visst var det härligt väder?

2011-04-12 @ 10:58:07
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0