Pizzabakning

Hejhej, det var ett tag sedan...

Ikväll ska jag gå på Wii-kväll och pizzabakning... Det är en en ungdomskväll i kyrkan (jag kanske inte har berättat att jag ska konfirmera mig? hursomhelt så ska jag göra det med två kompisar, ett år äldre än alla andra :P)
och man maste gå på minst 2 innan jul! (tror jag...)

Som ni kanske vet så brukar jag ju dansa på torsdagar, men jag har nu valt att hoppa av.
B.la. därför att de andra är bättre än mig eftersom nybörjargruppen och fortsättningsgruppen sattes ihop. Visst, man är ju där för att lära, men det är inget kul om de andra gör allting perfekt och jag bara snubblar omkring...

Men jaja, ungdomskvällen börjar kl. 18:30 och håller på till 21:30, så jag måste nog göra lite läxor nu.

Byebye!


Bilden föreställer Louise, 1 år!

Kommentarer
Postat av: Majo

nej vad synd att du hoppade av dansen :( Men om du inte tycker det är kul är det klart du ska göra det. Och nu kan vi ses på torsdagar också! :D

2011-11-11 @ 17:01:25
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0