Freedom

Efter det förra, dystra inlägget så är det väl inte mer än rätt stt skriva lite om det roliga som har hänt...

 - Jo, förra måndagen så tog jag ut tandställningen på överkäken!! Fatta vad skönt, efter att ha "lidit" i 2 år, äntligen vara fri från den.
Men, redan efter ett dygn så var det roliga över. För då fick jag en plastskena som jag skulle ha dygnet runt i 2 veckor (nu endast en vecka kvar), och sedan endast på nätterna.

Och idag, efter lunch, så tog jag bort den andra (på underkäken) och fick istället någon tråd på baksidan av tänderna. Men dagens besök tog ca. 1 ½ timme(!!) så jag valde att inte åka tillbaka till skolan... fast det även på grund av att jag var/är väldigt trött! (har sovit ganska dåligt de senaste dagarna....eller snarare veckorna)

 - I Lördags så var jag på födelsedagsfest hos en kompis, vilket var kul :D

 - Och i söndags så åkte jag och pappa till stockholm och gick till fotografiska. Kul :)


Kommentarer
Postat av: Majo

Gud vad skönt! Jag undrade varför det tog så lång tid! Det enda viktiga du missade var nationella-testet på engelskan, på svenskan diskuterade vi typ museibesöket.

2011-11-21 @ 17:56:29
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fett nice att du har tagit ut den! :D <3

2011-11-21 @ 19:40:29
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0