Nu är sommaren äntligen här

Ja, jag vet att det har varit väldigt tomt här på bloggen i över två veckor. Och jag ber om ursäkt för det...

Men jag har faktist en andledning (eller flera), för som ni kanske vet så flyttade vi söndagen den första maj, och det gick riktigt bra :D fast sedan hade vi inte internet förren lördagen helgen efter, så jag hade alltså ingen möjlighet att blogga under den veckan.
Dessutom var min mobil på lagning då den slutade fungera nån gång under teaterperioden (Jag kanske inte har berättat det? men nu har jag fått tillbaka den igen :D)

Veckan efter så hade vi prao, och jag praoade på ett dagis :) barnen jag jobbade med var i åldern 3-5 och de var jättesöta ^^
Men jag orkade tyvär inte att blogga den veckan.

Denna veckan så har det varit vanlig skola, och jag har fått cykla mycket längre nu eftersom vi har flyttat. Men det har faktist gått ganska bra :) Igår så cyklade jag dessutom hem till majo efter skolan,  hon fotade och jag lekte modell :P Resultatet kan ni b.la. se på hennes blogg :D


Kommentarer
Postat av: Majo

yey du länkade till mig! Fin bild gull :)

2011-05-13 @ 19:50:40
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Tina

fin bild du! :D

2011-05-14 @ 13:50:55
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0