Tired..

Nu var det ett tag sen jag bloggade, men jag har verkligen inte haft tid. Förjag har haft fullt upp sen i torsdags, men ska försöka göra det kortfattat:

Torsdag:Jag och några kompisar åkte ner till stan efter skolan för att bowla. Det var första gången för mig så jag kom sist, men vem bryr sig, det var ju kul iallafall :) Efter bowlingen så gick vi till Årummet och fikade.

Fredag: Jag och några kompisar åkte hem till Irja efter skolan och hade kul. :D Fast jag blev ganska allergisk eftersom hon har katt och jag glömde allergitabletter... Fast det gick ganska bra endå :) Och jag åkte hem nån gång runt 11 tror jag.

Lördag: Vi åkte till Märsta klockan 12 och kollade på när Molly (Ett systerbarn, 8 år) spelade handboll. Sen efteråt så följde hon och hennes syster (Fanny, 7 år) med oss hem för de skulle sova över hos oss :D Och självklart så ville de leka en massa med mig så jag hade fullt upp hela dagen och var jättetrött klockan tio när de skulle sova, så jag gick och la mig då jag också.

Söndag: Molly och Fanny väckte mig ganska tidigt och ville leka, haha. Och det gjorde vi (Dom iallafall. Jag sov typ ;)) Klockan ett så åkte vi till Pelle Svanslös-huset där vi träffade Mina två äldsta systrar och deras barn (Emil, Malin och Louise) Och vi var där enda tills de stängde klockan fyra. Sedan så skjutsade de hem mig medans mamma lämnar Molly och Fanny. Och ja, här sitter jag nu och är väldigt trött.

Så, jag har haft ganska fullt upp de senaste dagarna medans jag dragit åt mig en förkylning.  Fast imorgon har vi sovmorgon till klockan 10, då vi ska mötas vid stadsteatern och bli guidade runt för att se hur en riktig teater ser ut, eftersom vi ska spela Robin hood. Förresten så har jag fått min roll också.
Jag ska spela Marion, Robin Hoods flickvän ;)


(Bild lånad från google)  Bild från disneys version av Robin Hood :)

Kommentarer
Postat av: majo

Tror du inte de är gifta? :)

2011-03-14 @ 17:38:19
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0