Trött och glad

Jag är ganska trött just nu, fast samtidigt väldigt glad. :D För jag har nämligen haft fullt upp denna helgen också.
I lördags ca. klockan 12 så åkte jag och mamma till gränbycentrum för att köpa saker, bl.a. Present till min storasyster som fyllde år i onsdags, men vi skulle fira i lördags.

Klockan 3 åkte vi hem till henne och hade kul och trevligt :)

Sedan, klockan 6 typ så åkte jag hem till Max (en i klassen), för jag och en massa andra skulle sova över. (vi var 9 stycken som sov över, medans en åkte hem nån gång runt 12 på natten).  Vi hade väldigt trevligt och kul, fast det blev kanske inte så jättemycket sömn. ;)
Jag åkte sen hem halv 1 idag, medans några andra tänkte åka till stan (om det nu blev så...).

Fan, jag tänkte visa en bild på det jag gav till systern min, men självklart så glömde jag att fota det...
men eftersom inlägg blir så tråkiga att läsa utan bild så kan jag visa en random bild som jag tagit med mobilkameran(!)





 


Kommentarer
Postat av: majo

ja, vi hade jättemysigt vid ån med alla fyllon!

2011-03-20 @ 20:09:04
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0