Flytt

Ojoj, nu var det ganska längesedan jag bloggade sist... Fast ni får ha överseende för jag har verken haft tid eller ork att blogga. Teaterpjojektet b.la. tar krafterna ur en!
Och det känns som att jag börjar bli sjuk (typ som alla andra) för jag har sjukt ont i huvudet m.m, och så är jag så otroligt trött :(

Men jag har inte berättat att jag (och mamma) ska flytta va?
Det är nämligen så att den 1 maj så ska jag och mamma flytta till en större lägenhet.
Anledningen är att mamma har träffat en ny kille och han vill typ bo hos oss på deltid, men eftersom vi endast bor i en tvåa nu (och mamma sover i vardagsrummet) så blir det väldigt trångt. Så därför ska vi flytta till en fyra... då kanske vi undrar vad vi ska göra med det fjärde rummet? Jo, det ska nämligen bli ett pyssel/dataruml :D   Dessutom ska jag få en ny, bredare säng :)

Det negativa med flytten är ju att det är längre ifrån skolan :( Fast det är lite närmare stan iallafall.


vad det nu har med inlägget att göra vet jag inte ;)

Kommentarer
Postat av: majo

Men herregud varför har du inte sagt något? fett kul ju :D

2011-03-29 @ 18:57:20
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0