Norge <3

Det var vääldigt länge sen jag bloggade sist. Men har inte haft ork, tid eller lust. jag har istället njutit av det vackra sommarvädret (ehm...regniga sommarvädret kanske).
Och egentligen borde jag packa nu för imorgon (klockan 06:00!) åker jag, mamma och Lars (mammas pojkvän) till Norge! :D

Lars äger nämligen en reseföretag, som arrangerar olika resor i buss och flyg.  Så vi kommer alltså att åka buss först rakt igenom Sverige för att sedan åka in i Norge. Där kommer vi åka runt till lite kända platser m.m.
Och en dag kommer vi åka hurigrutten en liten bit för att se de vackra fjordarna.
Det kommer nog bli väldigt mysigt de fyra dagarna. För har sen flera år tillbaka gillat Norge lite extra, även fast jag aldrig varit där förut. :D

Sedan kommer vi hem på Onsdag kväll, men redan på torsdag morgon åker jag och pappa till gotland en vecka. så det blir lite stressigt där imellan... Men det går nog bra :D

Ni ska därimot inte förvänta er att jag kommer att blogga så mycket nu i sommar. Men jag ska försöka uppdatera er lite då och då.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Shit ja det var verkligen ett tag sen man hörde något från dig. :O



Vad roligt! Norge ÄR mysigt, jag var ju där sommaren 2009. Kanske inte världens bästa sommarväder men mysigt och vackert är det iallafall! :)

Åhh hurtigruten det kommer säkert bli supermysigt!



Kram <3

2011-06-25 @ 14:32:50
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/
Postat av: Majo

Åh norge är så himla fint! Iallafall fjällen där jag har varit.

Felicia skriver att det inte var fint sommarväder alla dagar, men om man har lite tur kan det vara 30 grader ju, precis som i sverige:) Vi hade stålande sol och vattnet var verkligen turkost! Härligt... :)

2011-06-26 @ 18:32:55
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0