Fotostund med moster

I Lördags åkte jag, mamma och Lars ner till Skåne för att hälsa på min moster och kusin.
Det var bara en liten miniresa på 3 nätter :P Men kul var det.

Första dagen (söndag) så var vi på loppis där jag fyndade lite. B.la. så köpte jag en fiol för endast 350 kr!
Visst, den behöver strängas om, och jag behöver köpa en ny stråke till den. Men för övrigt så var den hel och fin.
Det var 4 år sedan jag spelade fiol, men jag har fått tillbaka lusten igen! Men min gamla är alldeles för liten så denna blir perfekt. dessutom så är lite äldre fioler för det mesta bättre än nya.
Sedan köpte jag även lite spets :D
Tyvär har jag inte fotat mina fynd, men jag ska försöka göra det lite senare.

Sålänge kan jag visa lite bilder. Det är nämligen så att min moster är fotograf, så hon tänkte lära mig lite. :D Fast tillslut blev jag modell istället :P
Resultatet kommer här:











Och tillsist några bilder som jag fotade med hennes kamera:




Kommentarer
Postat av: Majo

Vad har hon för kamera/kameror då? lärde du dig mycket?

2011-07-27 @ 19:52:24
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Felicia

Coola bilder! :D



Haha fan vilken gullig grej på sista bilden, men vad är det för nåt? :D



Jaa visa dina loppisfynd! :D

2011-07-28 @ 23:16:50
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0