Ny blogg

Ja, ni ser rätt. Jag har börjat blogga igen :D
Jag tog bort den förra därför att jag var så otroligt trött på den, och det kändes som att jag var tvungen att blogga. Men nu har jag fått tillbaka lusten (efter mer än fyra månader) och öppnat min blogg igen. Men vi får se hur länge jag orkar ha kvar den nu ;)
Så, vad tycker ni om designen? Själv är jag inte helt nöjd med den, men det får vara så så länge.

Jag hade tänkt skriva om vad som hänt under den bloggfria tiden, men sen kom jag på att det är lite svårt att komma ihåg allt som hänt under fyra månader. Så istället kan jag säga att i Fredags var jag hos majo och vi fotade (Hon fotade och jag var modell, såsom vi gjort några (ganska många) gånger förut) och då tog vi blandannat bilden som jag har i headern.

I söndags var jag på lilla, söta Felix (Systerson) 2års kalas. Men tyvär glömde jag min kamera där så jag kan inte visa några bilder.

Och de senaste tre dagarna har jag varit hemma från skolan på grund av sjukdom (huvudont, illamående och feber), så jag har nog tyvär missat en hel del... men jaja, imorgon ska jag dit iallafall.

Så, nu vet ni. :D


Kommentarer
Postat av: majo

Jättefin design! fin bild i headern också... ;P

Kulö att du börjat blogga igen :)

2011-02-04 @ 17:49:06
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: madurk

Åh vad kul att du börjat blogga, och älskar designen.

2011-02-04 @ 20:22:23
URL: http://pudel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0