Mitt sportlov

Hej!
På sportlovet brukar man ju sporta, vara utomhus och så.
Så därför tänkte jag skriva vad jag har gjort denna fartfyllda vecka:

 

  • Suttit inomhus hela veckan.
  • Sovit
  • Sovit lite mer...
  • ätit choklad
  • Ätit mat
  • Stirrat på en dataskärm
  • Stirrat på en tvskärm
  • Tänkt att jag måste göra läxan
  • Gjort lite på läxan
  • Fått lite panik för att jag inte kommer att bli klar med läxan tills på måndag!
  • läst
  • Målat naglarna
  • Deppat för att typ ingen varit hemma
  • Deppat lite till för att typ ingen vill åka skidor med mig
  • Deppat ännu lite till för att jag inte gjort något vettigt det här lovet (Med undantag för läxan, som inte ens är klar).
  • Deppat ännu mera för att lovet snart är slut!

Så ja, där har ni mitt otroligt fartfyllda och sportiga lov. Och jag har säkert missat en massa!

Men idag tänkte jag faktist följa med mamma och handla :) Och imorgon ska vi (Jag, mamma och systersonen Emil) antagligen åka till sunnerstabacken och åka skidor och/eller pulka :D
Och på söndag ska vi åka hem till syster Johanna :DD

¡Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahaha fan vilket roligt inlägg! :D



Jag kan säga, att jag har också varit oerhört sportig detta sportlov. Men hade ju kunnat göra något, sen jag kom hem från Sthlm i tisdags så har jag bara varit själv hemma och degat runt på dagarna..! :(

2011-02-26 @ 02:09:23
URL: http://lakritsgroda.blogg.se/
Postat av: majo

Haha stackars liten... Men vi får väl hitta på något nu efter lovet då :P vill du gå på staaaan imorrn????

2011-02-27 @ 15:33:55
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0