Eldshow

Jag ber om ursäkt för det långa uppehållet här på bloggen...
Men det är nämligen så att endast någon dag efter det förra inlägget så utsattes våran dator för virus, så vi vågade inte använda den.  Och inte förren förra onsdagen så hade jag tillgång till en dator igen. Då fick vi nämligen en ny/gammal dator från Lars. (hans gamla kontorsdator typ)

Och sedan så glömde jag nästan bort bloggen...
fast nu är jag ju här igen! Men jag orkar inte berätta allt jag gjort den senaste månaden (Ja, det är nästan en månad sen jag bloggade!)
Fast jag kan berätta att i fredags så var jag och några kompisar på Gröna Lund. Det var kul!

Och i måndags så var det upprop. och igår var den första skoldagen i 9:an!
Fast i tre veckor så ska vi öva inför eldshowen som sedan kommer visas upp på kulturnatten här i Uppsala! 



En random bild från när jag var i skåne. (Har inget alls med inlägget att göra :P)




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0