Update

Ja ni,  det var ett tag sedan sist... eller rättare väldigt länge sedan jag bloggade. Men nu är det dags att uppdatera er om mitt liv igen ;) Självklart har det hänt en hel del sedan den 26 April, men istället för att ge er ett detaljerat, superlångt inlägg gör jag ett liten lista med det viktigaste som hänt!
  • Jag har slutat nian! (Vilket innebär att jag inte längre har samma underbara klass :( )
  • Det har blivit sommarlov!
  • Jag har firat midsommar i Falun! (där systerns kille bor)
  • Jag har varit ute på slingriga vägar i Norge i ca. en vecka. (Vi har åkt till de två största städerna där, Oslo och Bergen, och lite annat. Norge är underbart vackert. bilder längre ner)
  • Jag har fått mitt gymnasiebesked. Det blev Design på GUC! :)
Utöver detta har jag gjort lite annat som att måla en tavla, varit barnvakt åt 4 vilda syskonbarn, åkt till rullsand m.m
Det jag ska göra resten av sommaren är:
  • Åka upp till Abisko där jag och pappa ska vandra i bergen och njuta av naturen! :)
  • Åka på konfirmationsläger.
  • Gå på en massa konfirmationsinformationsmöten (långt (påhittat) ord där)
  • Konfirmera mig (ett år äldre än de flesta andra, förutom två jämnåriga kompisar)
  • Börja på GUC.
Ja, nu när ni är uppdaterade om mitt liv ska jag visa lite bilder från Norgeresan istället :)
Oslo
Oslos hamn
Vackert!
Snö mitt i sommaren, på hardangervidda!
Utsikt över Bergen från Fløyen!
Bergen
Det får räcka för nu!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Felicia

ÅH MATILDA! :D Jag är sååå glad! JAG SKA JU OCKSÅ GÅ PÅ GUC :D :D :D Och Alma också! :D



Jag går inte på samma linje som er, men ändå samma skola :D



Jättefina bilder, särskilt den med dig :)<3

2012-07-09 @ 23:48:59
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/
Postat av: Marjolein

Kul att du är nöjd med ditt gymnasium! Och nu får du uppdatera oftare när vi inte kommer träffas lika ofta :( Men vi får träffas ändå!!! Visa tavlan??

2012-07-19 @ 14:54:06
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0