Helgens Händelser

Första veckan i skolan har faktiskt varit ganska lugn, och inte alls med så mycket läxor. Men det lär inte vara så länge... Väldigt snart är det tillochmed dags för de nationella proven! Och redan nu i Januari är det svenska nationella!
Men jaja, i helgen så har jag haft det riktigt trevligt, dock har jag inte hunnit med sådant jag tänkt, t.ex. läxor.

Fredag: På kvällen så hade Felicia födelsedagsfest, 16 år! Det var riktigt trevligt med tjejmiddag :D Jag och majo gav henne en present tillsammans, men tyvär fotade jag det aldrig. Det var iallafall 3 armband i en ask jag designat.

Lördag: Jag gjorde inte så mycket denna dag, tog det lugnt mest. Men jag och mamma rensade iallafall bort julen, ganska skönt faktiskt!

Söndag: Idag så åkte jag hem till Majo och vi fotade, eller rättare sagt; Majo fotade och jag var modell. :D Vi gjorde även en liten film med bilder bl.a. på mig.
När jag kom hem åt jag mat och gjorde kladdkaka, mums! 



Videon! Alla filmer är filmade av Majo.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilken mysig film! :D



Jag blev jätteglad för armbanden, och det var en väldigt fin ask!

2012-01-15 @ 21:54:49
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/
Postat av: Majo

Nehe svenska nationella är i februari ju!

2012-01-17 @ 20:12:04
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0