Snowy winter

Idag var det friluftsdag. Kul faktiskt! Man fick välja mellan att åka slalomskidor, längskidor eller pulka.
Jag valde att åka pulka (eller madrass) med ett gäng kompisar, och vi hade kul :)

När jag skulle åka hem sen så skulle såklart alla åka med samma buss, så det var helt proppfullt! Så fullt att man knappt kunde andas... Så jag bestämde mig för att gå av på någon hållplats och sedan ta en annan buss isället.

Men hursomhelst, imorgon är sista skoldagen innan sportlovet, skönt!
På Sportlovet ska jag åka till sälen några dagar tillsammans med mamma, Lars, min moster, kusin, kusinens kompis och kusinens kompis pappa! :D
Sedan kanske vi ska träffa en annan kusin och hennes kille där också. Så det blir lite som en släktträff (förutom att att det isåfall saknas en massa personer).  Kul ska det bli iallafall!

Vad ska ni göra på lovet?


En snöigt foto från förut!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det var mycket roligare än jag hade väntat mig med friluftsdag! :)



Alltså den där bussen.. no comment..



Kul med Sälen, det var superlänge sen jag var där! :o



På sportis ska jag till Estocolmo con mi madre, (om jag blir frisk!) vivemos en la casa mi hermano! Haha, chansade lite där ;)



Kram! Ha ett superduper-lov om vi inte ses imorgon!! <3

2012-02-16 @ 20:20:16
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0