Konsthistoria, samhällskuskap, fysik o.s.v.

Hejhej. Jag har skrivkramp :( Jag har nämligen gjort läxor hela dagen idag... Vi har konsthistoriaperiod och då måste man skriva värsta texterna om Mesopotamien, Egypten o.s.v. Dessutom måste man göra det fint också, då det är ett periodhäfte som kommer höra in i ämnet bild...

Så ja, dagen har jag alltså ägnat åt att skriva och rita. Och inte är jag klar än! Dessutom har vi samhällsprov på måndag, så jag måste plugga till det också. Och så ska jag läsa flera sidors fysik (typ 52 sidor) då vi ska fysikprov ganska snart också. Jag blir galen, så mycket läxor! Det finns ju så mycket annat jag vill göra!
Men jag antar att det är så här det ska vara i nian.

Vi hade nationellt prov i engelska i torsdags också, det gick väl ganska bra tror jag...hoppas jag. Och nästa vecka har vi ytterligare ett nationellt prov i engelska. Skrivdelen då.

Men snart är det dags för klassresan, kul :D Och sedan är det bal i stockholm, kristofferskolan, också kul :D
Och snart slutar jag grundskolan...både kul och inte kul.

Nej nu ska jag sluta klaga och fortsätta med konsthistorian så att jag kanske kan få lite ledig tid imorgon. :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0