España

Nu är sommaren slut och hösten kryper sig på!
Men vet ni? I Oktober åker jag och familjen (ehm...Mamma och Lars.) till spanien en vecka! Men det är under en vanlig skolvecka, och därför kommer jag ta ledigt. känns lite sådär eftersom jag nu går i nian och det kommer nog bli en hel del plugg framöver... Fast ja, det blir nog kul i spanien iallafall! :D

Men nu en helt annan sak. Ikväll börjar dansen! Kulkul! :)
Jag kommer självklart fortsätta med Jazzen. Men denna vecka är det även öppet hus typ så man får prova på vad man vill, så jag kommer antagligen prova på lite annat denna vecka. T.ex Modern verkar kul. :D


Utsikten ifrån mitt fönster. :) 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhh du bor ju så fantastiskt mysigt! :)

Hoppas du får kul i Spanien, säg till Anki att du kommer försöka lära dig lite spanska eftersom det är en skolvecka! ;) Vart ska ni förresten? :D

2011-09-05 @ 19:27:24
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/
Postat av: Majo

Åh vad mysigt! spanien! Avis :D <3

2011-09-08 @ 13:19:28
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0