Paaaartyyyy

Just nu är jag skolan... Nej, jag har inte längsta skoldagen, utan vi har disco!!! 
Det är nämligen så att nu i nian så ska vi på en klassresa, och för att tjäna lite pengar så gör vi lite olika saker.
Jag och 5 andra arrangerar ett disco för småttingarna (klass 4 - 7).  Det har nu hållit på i ca. 2 timmar, och sen är det ytterligare 2 timmar kvar. 
Vi har dansat, kört limbo, danstävling och mycket mer!  Kuul! (iallafall för småbarnen...hoppas jag)
Ni kanske tycker att jag borde ha fullt upp, men eftersom vi är så många så har jag gott om tid att blogga :P

Ha det så kul nu alla små grodor, själv ska jag dansa! (nej juste, det är ju barnens disco ;P)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha! Var det kul? Kom det många? :)



Hahaha "småbarnen" det låter ju som att de är cirka 5-6 år.. x)

2011-11-26 @ 19:01:27
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/
Postat av: Majo

haha grodor!!!! Och självklart fick du också dansa! :D

2011-11-28 @ 19:55:51
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0