Franska Revolutionen

Jag kom just på att jag måste göra ett morsdag-kort! För det är ju morsdag redan på söndag. :D
Så det ska jag nog snart gå och göra.
Fast först måste jag nog göra läxor... Bl.a måste jag sriva en massa om franska revolutionen,
så därför ska jag inte blogga mer nu.

Eller jo jag måste ju berätta om att jag ska springa blodomloppet nu på tisdag, det ska bli kul fast jag är otroligt otränad. Jag sprang från mamma till pappa igår och jag blev sjukt trött efter bara 1,75 km (det är så långt/kort dit) och blodomloppet är ju 5 km! Så jag måste nog springa lite varje dag nu... Fast jag har upptäckt att jag springer fortare på kvällen av någon konstig anledning.


En bild bara :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh GUD! Jag är också heeelt galet otränad, jag tror nästan jag måste ta en liten springtur ikväll. Jag hade fan glömt bort att det är redan nu på TISDAG!! :O

2011-05-28 @ 18:48:42
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/
Postat av: Majo

Vilken fin bild, är det kvarnbo? :D

2011-10-08 @ 23:44:51
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0