Lev i nuet!

Jag är på så otroligt bra humör just nu :D  
För igår var jag och några andra från klassen hos en kille i klassen som typ bor på landet, och det var jättekul :)
Vi åt, åt lite mer, pratade, lyssnade på Rammstein(!) m.m. Det var väldigt kul och jag kom inte hem förren ganska sent, men det var det absolut värt.

Och imorgon ska jag hem till majo och fota, och det ska också bli superkul! :D

Och sen nästa vecka och sex veckor framåt så har vi teaterperiod i klassen då vi missar alla andra lektioner. Fast vi ska spela Robin hood, fastän typ ingen vill det... Men jaja, det blir nog bra endå.

Och så är jag bara allmänt glad. För varför ska man deppa i onödan? Man måste leva i nuet!

(Ja, nu fick nu det där positiva inlägget som jag lovade ;))

Kommentarer
Postat av: majo

Precis så har jag typ kännt mig hela vecakn utom onsdag då.... :D

2011-03-06 @ 15:47:33
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0