Livet rullar vidare

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen, men det beror på att jag typ sov hela dagen igår.
För först, på morgonen, när jag jag vaknade så hade jag väldigt ont i huvudet och mådde illa så fort jag rörde på mig. Men jag gick upp och hämtade en apelsin, satte på tv:en och la mig i sängen igen. 
Sen så somnade jag om och vaknade inte förens klockan 15.00, och då frös jag jättemycket även fast jag hade både flecetröja, morgonrock och tofflor plus täcke.
Så jag gick upp och tog tempen, och den visade att jag hade 39,1 graders feber!!
Så jag har bara tagit det lungt igår, och det har nog gett resultat för jag känner mig mycket friskare nu :D
Och det är väl tur det, för jag MÅSTE gå till skolan imorgon, eller det kanske var att ta i lite men jag vill verkligen inte missa något, såsom fysiken. Och dessutom har jag dans på kvällen!
Men jag mår som sagt mycket bättre nu, har mest ont i halsen. Så jag kan nog gå imorgon :D

Nej, nu ska jag nog gå och scrappa lite...kanske blir det ett litet alla hjärtansdag-kort... För ingen har väl missat att det är imorgon?


Kommentarer
Postat av: majo

Tråkigt att vara sjuk:( Hoppas du kommer till skolan imorgon. :)

2011-02-13 @ 17:23:02
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0