15 år!

I fredags blev jag 15 år! :)
Eftersom mamma hade jobbat på natten så blev det inget firande på morgonen. Men när jag kom till skolan möttes av en massa grattis-hälsningar och två presenter från Majo och Erika. :D
Skolan var faktist ganska kul denna dagen då vi fick dela upp oss i olika grupper och träna olika koreografier till eldshowen. Jag ska vara med i en "Militärgrupp". :P

På kvällen så firades jag på en restaurang  tillsammans med alla syskonen och syskonbarnen. (förutom min äldsta syster och hennes son, eftersom dom är i Australien fram till den 11 september.)

efter restaurangbesöket gick vi hem till oss och fikade. :)
En riktigt bra dag helt enkelt! :D

På restaurangen fick jag dessutom en hel del presenter.



Escade Taj sunset - parfym: Från Fredrik (Min bror)
Bio-presentkort: Johanna och barnen (Molly, Fanny och felix)
Glasskål: Lina, Berndt och barnen (Malin, Louise)
Väska: Mamma
Kameraväska och boken "Bättre bilder": Mamma, Lars och pappa

Och sen fick jag även en Systemkamera! Men eftersom jag inte fick någon bra bild på den så lånar jag en från cyberphoto.se

Canon EOS 1100D: Mamma, Lars och Pappa


Sjal: Majo
Scrapbookingsaker: Erika

Och tillsist bjuder jag på en bild på mig :)


Kommentarer
Postat av: Majo

Grattis! Vilken restaurang var ni på?

2011-08-28 @ 17:56:31
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Felicia

Söt bild! :D Grattis igen! ^^ <3

2011-08-28 @ 19:55:52
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/
Postat av: madurk

Åh vad fina grejer, och vad kul att du fick en kamera :D

2011-08-28 @ 22:14:58
URL: http://pudel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0